HAED - Bird Song #25

21:00

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op het goede nieuws. Erg leuk!

Ondertussen heb ik het borduren weer rustig opgepakt. En is pagina 5 af. Ook is er al een start gemaakt van pagina 6. Dit betekend dat nu de totale breedte van het borduurwerk is bereikt.
Tot en met pagina 5 zijn het nu 38.024 kruisjes. 

Nog even een detail van pagina 5 en pagina 6:
Nu ga ik weer verder met een blokje te quilten. Het kan zo weer even duren voordat hier een berichtje verschijnt. 

Ondertussen is het geslacht bekend. Wij krijgen een jongentje. Erg leuk, ik kom namelijk uit een echt meiden gezin. En ondertussen probeer ik wijs te worden in een complete nieuwe wereld. De babywereld, alleen al hoeveel kinderwagens er zijn. WOW. 

You Might Also Like

14 reacties

  1. Mooi wordt je HEAD. Veel plezier met het uitzoeken van je babyspulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt in ieder geval weer een reden om eens uitgebreid te shoppen haha.
    Je werk wordt prachtig. Hele mooie details heeft dit patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het wordt erg MOOI Nina.. veel plezier met "ALLES" :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige update en veel succes en plezier in de babywereld!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, een zoontje wat leuk! Ik kan me best voorstellen dat een hele wereld open gaat voor je. Tegenwoordig is er ook zoveel verkrijgbaar! Mooi wordt je borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je weet het geslacht al, superleuk! Geniet van je zwangerschap en van alles uit te kiezen voor dit kleine wonder!
    Je borduurwerk is weer een aardig stukje gevorderd!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie update. Leuk dat je een zoontje krijgt, nu kun je gericht gaan shoppen ervoor.
    Hoop dat je inmiddels ook niet meer miselijk bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig. Ga me ook weer aan handborduren wagen. Patroon en materiaal is besteld. Wat leuk dat we het geslacht van de baby al mogen weten. Succes met alle spulletjes uitzoeken. Dat is errug leuk, weet ik uit ervaring met 5 kinderen. Heb twee kinderwagens versleten en diverse buggy's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vorderingen maak je met borduren. En een jongetje, wat leuk! Veel plezier met alle voorbereidingen. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt je Head mooi! Superleuk dat je een jongetje krijgt. Geniet van je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk een jongetje!!!
    Allemala blauwe dingen maken straks!!
    Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen