CAL 2014 af

18:00

Uiteindelijk is het toch nog gelukt om de CAL van 2014 af te krijgen in 2015.
En hier nog een keer over een stoel heen, ik vind dat de rand het ook echt afmaakt. De rand was ook erg leuk om te haken.
Dit was mijn eerste deken die ik ooit heb gehaakt. En toch vind ik dieren haken leuker. Dit verveelt mij sneller. Wat ik met de deken ga doen weet ik nog niet, misschien breng ik deze wel naar de kringloop. Het maken vind ik altijd leuker dan het bewaren. 

En voor iedereen prettige kerstdagen. 
Als het allemaal goed mag gaan, wordt het onze laatste kerst samen. Erg apart idee. Ondertussen ben ik al 22,5 week zwanger. 

You Might Also Like

14 reacties

  1. Proficiat met je deken!
    Je kan het ook schenken voor een goed doel.
    Er zijn verschillende groepen die dekens maken voor kinderen die langdurig ziek zijn en schenken ze aan kinderafdelingen in ziekenhuizen.

    Mag alles nog goed gaan met je zwangerschap en dat je kan genieten van een wolk van een baby in 2016!

    Fijn eindejaar,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A very Merry Christmas and a happy and creative 2016! Sunny greetings from New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw je hebt het volgehouden!!!
    Knap hoor.
    Goed bezig geweest... je mag met recht trots zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's toch mooi.. Je cal van 2014 toch nog in 2015 afgemaakt... En dat voelt altijd goed, iets afmaken.
    Het is een lekker vrolijk dekentje geworden. En inderdaad, er zijn veel goede doelen die zoiets goed kunnen gebruiken.
    Eén ervan ken ik. Yeladim.nl Die verkopen tweedehands boeken en handgamaakte dingen en de opbrengst gaat naar de kinderen ergens op de wereldbol die helemaal niks meer hebben... Is wel een mooi doel toch? En dan komt je deken goed terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie deken geworden.
    Zelf heb ik hem ook gehaakt,is nu van mijn zoon, in de camper zomers.
    Dochters haakten hem ook, weer voor hun dochters.
    Goede doelen zou ik hem geven, staan genoeg op het net kringloop winkel kan altijd nog
    Fijne kerstdagen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is ie geworden! Leuk met al die verschillende kleurtjes, je vind er vast wel een goede bestemming voor. Ik wens je hele fijne kerstdagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap van je, project afgewerkt! Fijne kerstdagen ook voor jullie! Nog een goed verder verloop van je zwangerschap.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de kleuren erg mooi! Jullie ook fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wonderful colors are in this blanket.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ..MOOI geworden.. (kleurt mooi bij het stoeltje en lekker voor een koele zomeravond) plus een prachtige herinnering aan je eerste zwangerschapsweken wanneer jullie zoon .. over zo'n 25 jaar zegt mooie deken mam.. ;-).. fijne jaarwisseling gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk is je deken geworden, vrolijke kleuren. Enne... misschien een leuke bestemming voor je deken als dekentje voor in het babybedje? Ik zie dat ik niet de enige ben met dit idee. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is hij leuk geworden je gehaakte deken. Ik zou hem ook voor de baby gaan gebruiken. Je hebt er zoveel tijd en energie in gestoken tenslotte.
    Fijne jaadwisseling alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je CAL is schitterend. Die breng je toch niet naar de kringloop?
    Bewaar hem maar even, misschien is ie straks heerlijk om met je baby onder te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen