Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 20 oktober 2015

Patchwork #13 Hexagonquilt La Passion

Even een kleine update van mijn hexagonnetjes:
De lichtblauwe ronde begint al op te schieten. Mijn energielevel is op het moment erg laag. Dat zie je ook terug in mijn hobby's. Maar het komt vast wel weer goed. Ik hoop volgende week weer een grotere update te maken. 

Wat is het koud buiten op het moment he? Maar o, wat zijn bomen mooi qua kleur (rood, geel, bruin). Toch heeft het ook wel weer wat. Al wordt het wel weer erg snel donker. Ik moet nog even op zoek naar paddenstoelen. Zie ze op blogland overal al verschijnen. 
En mijn kat maakt soms de vergissing om naar buiten te willen. Alleen hij is binnen 5 minuten weer terug. Ligt liever op de vensterbank boven een warme verwarming. 

14 opmerkingen:

  1. Love your color choice. Looks fantastic.
    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie wordt dit toch! Ben helemaal verliefd geworden op dit patroon dankzij jou!
    Heerlijk de herfst! Nog wat meer zon zou helemaal mooi zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit... Goed dat je dat zegt van die paddestoelen... Heb ze zelf hier ook op mijn touwen gehad.. Dit zijn touwen die tussen de palen hangen langs het trappetje in mijn tuin.
    Zal ze van de week eens op mijn blog zetten... En gelijk eens kijken... Ik woon vlak bij een heemtuin. Misschien hebben ze ze daar ook. Ik vind paddestoelen prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit al! Het fijne van dit donkere en natte weer is dat je zo heerlijk binnen kunt blijven met je handwerkjes.. Al ben ik ook altijd wel weer blij als we ergens een mooie wandeling gaan maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nina,
    Erg leuke en bijzondere creatie. Grappig gemaakt!!
    Toch nog een voordeel van dat koudere weer. Kun jij weer verder met je hobbies.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er al prachtige uit Nina.. mooie kleuren-combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke seizoen heeft zijn eigen mooie dingen. Nu zjjn de bomen inderdaad prachtig van kleur. Gelukkig hebben wij onze hobbys en vervelen we ons nooit. Hoop dat je je eigen snel weer fit voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elk seizoen heeft zijn charmes vind ik, maar de kleuren nu zijn echt wel prachtig. Je quilt groeit en wordt heel bijzonder. Hopelijk vindt je snel je energie weer terug.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit wordt mooii...en ook mijn kat vindt haar mandje bij de verwarming interessanter dan buiten!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Let maar goed op je energie hoor... Het is iets dat je zelf goed in de gaten moet houden, een ander kan het niet voor je.
    Je bloemetjes zijn zo mooi, komt vast ook omdat het m'n lievelingskleur is.
    Hier zijn de poezen ook veel meer binnen! En geef ze eens ongelijk...

    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rustig aan doen, de energie komt vanzelf weer vroeg of laat :)
    Ziet er al mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de quilt zal je wel af werken als het wat beter gaat, en ook hier hebben de poezen niet veel zin om buiten te zijn

    BeantwoordenVerwijderen