Hobby aankopen Madeira

18:30

Zoals in zoveel landen en plaatsen, waren er ook in Madeira voor de toeristen veel toeristenspullen te koop. Hier heb ik zelf niet zoveel mee, je ziet in elk land dezelfde pennen en borden met andere namen er op. Ik probeer altijd wel iets te vinden om mee naar huis mee te nemen, alleen dan meer hobbytijdschriften. Mijn man probeert altijd iets van tin te vinden. Dit jaar in Madeira vond hij twee treintjes.
Hier zijn de aankopen in Madeira. Dit zijn 3 kleine tijdschriftjes met borduurwerken, die zowel in kruissteek zijn te borduren of in platsteek.

Ook vond ik nog twee borduurtijdschriften en een erg mooi patchwork boek:

Ook kon ik natuurlijk niet naar een huis gaan, zonder een traditioneel borduurwerk mee naar huis te nemen. Ze hebben als voorbeeld hier al lijnen opgetekend voor de juiste kleuren en het is de bedoeling dat het allemaal kruisjes worden.
Misschien best wel ouderwets, maar als souvenir vond ik het toch erg leuk om mee naar huis te nemen.

You Might Also Like

9 reacties

  1. Prachtige dingen heb je meegenomen! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely magazines!! Beautiful souvenir !
    I don't get magazines here as well so mostly I purchase digital issues through their apps.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tijdschriften en boeken heb je meegenomen. Daar heb je echt wat aan! Het borduurwerk mag heel traditioneel zijn, maar ik vind het wel erg mooi. Het ligt eraan wat je er uiteindelijk mee doet hoe de uitstraling wordt denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stitching magazines are always great to bring back home. I also try to buy some when I am abroad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie boeken je zal wel plezier hebben met van alles te borduren en pakketje ,als wij op vakantie gaan koop ik ook gemaakte doeken groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen