Vakantietips - Film Inside Out - boek Viva Espana - Recept Cakejes

21:00

Graag zou ik nog wat vakantietips willen delen. Ten eerste echt de super leuke film Inside Out. Echt absoluut een aanrader. Stiekem vond ik deze leuker dan de Minions. Misschien omdat mijn verwachting van de Minions absurd hoog was. Hier is de trailer van Inside Out:
En ik heb nog een erg leuk en spannend boek gelezen. 
 Het boek gaat over Anne Verhulst die geniet met volle teugen van haar leven in Spanje, waar ze werkt op een makelaars- en verhuurkantoor van luxe vakantievilla's. Het warme klimaat, de zon, de zee en natuurlijk Daniel maken haar leven perfect. Haar Spaanse vriend overlaadt haar met passie, aandacht en meest uitbundige cadeaus. Hij is een schril contrast met haar nieuwe baas, de zoon van Henk Bleiswijk, die het kantoor van zijn vader heeft overgenomen. Als Anne op een dag de gehandicapte dochter van haar voormalige baas in een van de villa's vindt, vastgebonden en onder het bloed, is het over met haar zorgeloze leventje.  De misselijke actie lijkt een waarschuwing te zijn, maar waarvoor? Als ook het kantoor overhoop wordt gehaald en Anne merkt dat ze wordt gevolgd, wordt ze echt bang. Waarom hebben de criminelen het juist op haar voorzien?

Deze literaire thriller las ik in 1 avond uit. Gewoon een makkelijk boek om te lezen en spannend.

Ook heb ik nog lekkere cupcakes gemaakt:
Bij gebrek aan Pecannoten heb ik ze gemaakt met walnoten. Ze waren erg lekker en romig. Dit komt denk door de Ahornsiroop. Alleen voor de volgende keer zou ik zelf de walnoten iets fijner hakken dan dat ik nu heb gedaan. H I E R is het recept. Carolines blog is overigens ook een top blog vol met mooie bakrecepten en super foto's!

You Might Also Like

5 reacties

  1. De film en het boek zet ik allebei op mijn to-do-lijstje. Dank je voor de vakantietijd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tips voor de vakantie! Zowel het boek als de film ken ik nog niet. Lekker hè? Zo'n luchtige thriller die je in één dag uitleest. Ideaal voor op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tips voor de vakantie..wat maak jij Prachtige dingen..ben ook je volger geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil die film ook erg graag zien, ik vond Minions niet zo goed als dat ik had verwacht, maar de kids vonden hem geweldig!!
    je bent goed bezig op je vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen