Pixelhobby #2

20:49

Omdat het voor mij de afgelopen dagen te warm was om met draadjes en lapjes bezig te zijn. Heb ik mijn pixels er weer is bij gepakt. Erg leuk om in de schaduw te doen. Ondertussen heb ik nu 1 pixelmatje van 2000 pixels af. Nog 1 te gaan:
Ook had ik een leuke bos zonnebloemen in huis. Erg zomers gevoel, maar ze hadden wel erg last van de warmte. 

De tijd van de aardbeien is voorbij. Maar de bramen beginnen nu te komen. Alleen ze zijn nog wel erg zuur:

De afgelopen week ben ik gestart met de Jurk Megan uit het boek Love at First Stitch:
Het is de jurk op de voorkant van het boek. En in rode stof met roosjes ga ik het maken. 

You Might Also Like

15 reacties

  1. Prachtig nin die pixels en dat wordt zeker een mooie fleurige jurk.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een leuke pixel plaat. ben erg benieuwd naar je jurk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je jurk wordt vast en zeker erg MOOI :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke hobbies heb je toch! Heerlijk he die eigen gekweekte bramen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ook die pixels. Ik ben het zelf ook aan het doen in de Chinese uitvoering... Is wel eens even zo lekker simpel en toch leuk. Ik wil mijn schilderijen op gaan hangen in mijn portiek... En dan vind ik dit een leuk alternatief... Kostbare borduurwerken vind ik zonde in een portiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We hadden deze week dezelfde gedachten, heb ook een jurkje gemaakt (zie mijn blog), erg benieuwd naar jouw resultaat. Modelletje ziet er erg leuk uit. Blomen koop ik maar even niet, ze zijn zo snel weg nu. En buiten nu genoeg te zien. Een heel fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die pixels maken ziet er leuk uit, mooi ook, zelf deed ik het nog nooit. Thuis zijn de aardbeien ook gedaan nu en bramen heb ik niet. Het stofje ziet er leuk uit, dit wordt een prachtjurkje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk effect geeft dat pixelwerk! Met die warmte lijkt het me een mooi alternatief voor borduren, bij zo'n temperaturen zo'n lap op schoot is toch echt niet fijn... Het stofje voor je jurk is prachtig, nu al benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief stofje heb je uitgekozen voor je jurk. Ik ben benieuwd naar het eind resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nina, wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Jouw blog is ook erg leuk om te lezen. Wat doe je veel verschillende dingen! Af en toe naai ik ook kleding, zo ben ik begonnen met naaien, maar dat vind ik veel lastiger dan quilten!

    BeantwoordenVerwijderen