HAED - Bird Song #23 + nog meer aardbeien

20:38

Wat een warm weer. Of ik het nog zo lekker vind om te werken? Met deze temperaturen is het meer vakantie weer. Al is het wel lekker om tot laat 's avonds buiten te zitten. De creativiteit neemt met dit weer af. Toch bijna 1300 kruisjes erbij geborduurd:
Heel langzaam komt er toch weer van alles te voorschijn, zoals waarschijnlijk weer een braam. Zo groot is het in totaal, bladzijde 5 begint op te schieten:

En we hadden nog meer aardbeien uit de tuin. We hebben er echt super veel dit jaar:
Ze zijn allemaal lekker opgegeten in de yoghurt. 

You Might Also Like

12 reacties

  1. 't Is echt een heel mooi borduurwerk, maar je moet wel veel geduld hebben om zoiets aan te kunnen!
    Ja, heerlijk die aardbeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw ik vind hem echt heel erg mooi worden.

    p-crafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je bird mooi, zo fijntjes. Er is steeds een beetje meer te zien. Heerlijk aardbeien uit eigen tuin, ze zijn zoveel lekkerder dan uit de winkel. Bij mij zijn ze opgegeten door de vogels... Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt weer heel veel vorderingen gemaakt met zoveel kruisjes, dit wordt wel heel mooi. En aardbeien hebben wij ook al veel geplukt dit jaar en al 2 keer confituur gemaakt ervan.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt echt schitterend. Hmm, aardbeien worden hier ook veel gegeten, net als de meloenen die er nu volop zijn. Sterkte met de warmte en alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dat schiet weer mooi op. De vogel is levensecht. Prachtig.
    En ook lekker die aarbeien, sjonge jonge. Ik heb een onderhoudsarme tuin, dus geen planten... Jawel......... Ik lieg..... Heb Heermoes oftewel Paardestaart in mijn tuin... Fijn joh!!! Komt echt OVERAL doorheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig wordt je borduurwerk al!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je gaat goed door!!!.
    Z0 dat zijn wel veel aardbeien!!
    Hier mijn moestuintje paar dagen vergeten water te geven :O

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaat hij mooi worden je head. Bij elke update zie je meer details verschijnen. Ik baal van mijn head, komen twee kleuren in voor. Waarbij de een niet meer te koop is en vervangen is door een kleur die er ook al bijhoort. Dan werkt het toch niet zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice procedure, beautifully bird watching :-)

    BeantwoordenVerwijderen