Follow Us @nina_hobbysite

zaterdag 18 juli 2015

Film Minions + Thrill Grill + Bloemen

Vorige week zaterdag zijn we naar Haarlem geweest. Het was erg leuk en gezellig. Eerst hebben we lekker gewinkeld.

Daarna hebben we gegeten bij Thrill Grill. Dit zijn erg lekkere hamburgers gemaakt volgens het concept van sterrenchef Robert Kranenborg bereid in een houtskool oven. Ik had zelf een hele lekkere kipburger. Echt een aanrader om daar een lekkere hamburger te eten.

Ook zijn we naar de Minion film geweest. Echt weer een leuke film. Ook hiervoor geldt een aanrader om in de zomer na toe te gaan.

Voor de rest dus weinig tijd gehad om creatief bezig te zijn. Mijn jurk Megan uit Love at First Stitch is wel af. Nog even foto's maken en dan komt er een berichtje over online.

We hebben erg mooie rozen in de tuin.
We hadden ook mooie passiebloemen. Maar tegen de tijd dat ik foto's wilde maken. Zaten de bloemen al weer dicht.

Ook hebben we binnen een orchidee. Die weer een nieuwe tak had gevormd. Met echt super veel bloemen. Hij valt soms uit het raamkozijn van de zwaarte.

10 opmerkingen:

  1. Wij zijn ook naar die film geweest. Ik heb in een deuk gelegen!
    Van hobbyen komt hier ook niet zo veel. Komt vast wel weer als het weer wat minder wordt! Geniet van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die wil ik ook héél graag zien. In m'n uppie naar de bios gaan zie ik niet zo zitten, dus wacht ik tot hij op Blu Ray uitkomt. Ga ik hem zeker kopen. Ben er fan van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij gaan over 2 weken met de kids naar die film.. ik ben heel benieuwd!!
    Prachtig je bloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloemen allemaal! Die volle orchidee is echt heel bijzonder. Doe je iets speciaals om hem zo mooi te laten bloeien?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, laat hem verwaarlozen. En af en toe krijgt de orchidee een badje. Mijn andere orchidee begint ook opnieuw knoppen te vormen. Misschien staan ze gewoon lekker warm in het raamkozijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een vrolijke update.. veel plezier met alles :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die film lijkt mij ook erg leuk! Wat een mooie planten heb je! Ik wou dat ik mijn orchidee weer zo vol kreeg met bloemen. Maar naar vier jaar krijg ik nog net één stengel, met 4 bloemen. Ach beter iets dan niets toch..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt stutten, die orchidee. Maar zowel de rozen als de orchidee zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen