Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 16 juni 2015

The Loyal Union Sampler - B4 Castle Wall + Pioenrozen

Een hele mooie bos pioenrozen gekocht. Ze zijn toch super:
Een erg leuk blokje gemaakt, maar wat veel Y-seams. Dus best wel even zoet geweest met B4 Castle Wall:
En hier zijn alle blokken bij elkaar. Het worden er al best veel. Maar nog meer dan 100 te gaan. Ik naai ze allemaal zonder naaimachine. Maar het blijft zo leuk om te doen. Stofjes uitzoeken, knippen en dan in elkaar zetten. 

Nu ga ik weer verder met het haken van de CAL 2014, deze zou toch in 2015 ook een keer af moeten komen. 

8 opmerkingen:

  1. Ze blijven mooi die pioenen! Je bent al erg ver met je Quilt, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pioenrozen blijft wel een gok. De ene keer allemaal uit, dan weer maar een paar. Maar ze blijven prachtig. Net als je Sampler. Heerlijk werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pioenrozen zijn prachtig, ik heb er ook staan. Je sampler wordt supermooi hoor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op pioenrozen, bij komt de helft nooit uit, koop ze daarom niet meer. van het najaar wil ik een struik in de tuin zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hè, die blokken met de hand naaien? Ze worden heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen