Cal #17+ Aardbeien uit de tuin + Rode rozen

17:54

Weer verder gehaakt aan de CAL van 2014. Tot en met week 39:
Deken is nu bijna groot genoeg, en de weken zijn ook bijna om. Ik denk dat ik daarna de eerste tijd geen grote haakprojecten meer maak. 

We hebben mooie rozen in de tuin:
We hebben echt al veel aardbeien uit de tuin gegeten:

Van het weekend zijn we naar een Aziatische bruiloft geweest. Vrienden van ons gingen trouwen. Mijn man was bruidsjonker. Erg bijzonder om mee te maken. Erg veel traditie, en wat een mooie jurken. In totaal heeft de bruid 5 jurken aan gehad. Het eten was ook erg bijzonder en speciaal. En wat zijn ze snel met de stokjes. Het weer was vrijdag wel iets minder, maar gelukkig was het wel droog. 

You Might Also Like

11 reacties

  1. Prachtige deken Nina en de aardbeien zien er heerlijk uit.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, 5 jurken op één dag ... kostbare bruiloft hoor!
    Maar wel heel leuk om dat eens mee te maken...
    Ik kan me voorstellen dat je straks blij bent dat je deken af is en dat je graag weer iets kleins maakt. Maar hij is wel heel vrolijk!
    Mooie rozen, ik vind het altijd knap als je weet hoe je ze moet snoeien en behandelen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kleurtjes.. je deken is erg MOOI !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kleurtjes.. je deken is erg MOOI !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft je deken toch een leuke kleurtjes. Knap hoor dat je zelf aardbeien kweekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh yes, it's still strawberry time, and the roses are in full bloom, even in our garden. Your blanket is looking great.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je deken. Is wel een opgave als het zo warm is, vind ik, om met zo'n lap op schoot te zitten. Nog even volhouden dus. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw 5 jurken of 1 dag... dat is toch de droom van elk meisje??
    mooi om zo iets mee te maken!!
    Je gaat goed met je deken, einde al in zicht??
    prachtig wordt de tuin he

    BeantwoordenVerwijderen
  9. VIJF jurken? Op één dag?? Dat is intensief werk zeg, constant omkleden haha. Kostbare zaak ook. Je deken wordt lekker vrolijk en je zal wel blij zijn als hij af is...
    Mag ik ook een portie aardbeien? Gaarne klein beetje suiker erop.... Kom ik het zo even halen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je deken is super!
    Ja, zo'n deken kruipt wel een beetje tijd in hé ;-)
    Maar ik vind het best leuk om doen, ben gestart aan een nieuw groot deken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen