Follow Us @nina_hobbysite

donderdag 21 mei 2015

Rok Delphine - Love at first Stitch

Deze week heb ik de rok Delphine uit het boek Love at first stitch van Tilly Walnes gemaakt. Hier show ik de rok:
En nog een foto van de achterkant. Dit is de tweede blinde rits die ik naai, en het ging mij al makkelijker af:
Ik vind het nog steeds een beetje lastig om foto's van mij zelf op de blog te zetten. Maar aan een rok die ligt zie je zo weinig:
Deze rok was erg leuk en makkelijk om te maken. En nu weer verder met mijn hexagonnetjes. 

14 opmerkingen:

  1. MOOI gemaakt Nina.. hij staat erg leuk :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Ik wilde dat ik zo handig was met de naaimachine..... Staat je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke rok!
    Hij heeft een mooie lengte, vind ik toch wel belangrijk aan een rok.
    Te kort, komt vaak goedkoop over, te lang dan weer truttig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gemaakt hoor! Een leuke rok geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig rokje! Het staat je goed en je kan al heel goed met naaien lijkt me, zo'n blinde rits is voor mij nog altijd zoeken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh knap zeg!!!ik vind het altijd zo onwijs leuk als mensen zelf kleding maken....ik ben er zelf helemaal niet goed in helaas....staat je onwijs goed !!!ja je hexagonnetjes....ik dacht dat jij ze groter maakte maar dus ook half inch/??? pietepeuter he? maar zoooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk vlot rokje. Staat je goed. Blijf het ook lastig vinden, mezelf op het blog. Dus dat herken ik wel. Nog een hele fijne tweede Pinksterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, ik hoop het ook ooit nog eens te maken een blinde rits!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prettig gemaakt. Ik heb ook naaimachine, maar mijn favoriete zij borduren.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie rok is het geworden, ook een leuke neutrale stof heb je ervoor gebruikt. Je kan hier nu alle kanten mee uit. Petje af voor jou, zou dat niet na kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke rok Nina,daar zal je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke rok Nina,daar zal je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen