The Loyal Union Sampler - B3 Campfire + Eendjes

21:02

Gisteren was het koningsdag, en gelukkig toch beter weer dan er verwacht werd. Eigenlijk niet veel leuke dingen gevonden. Maar wel zoals altijd een erg gezellig sfeer.

Deze week ben ik aan het quilten geweest. Het volgende blokje van de Loyal Union Sampler - B3 Campfire is ontstaan:
En nog even een totaal overzicht. Ik ben begonnen met de randjes er tussen:

En mijn schoonmoeder heeft nog een foto met eendjes naar mij toe gestuurd. Wel erg lente:

You Might Also Like

12 reacties

  1. Je hebt er een mooi blokje bij.
    Heel leuk ze zo allemaal samen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sehr schöne Blöcke.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gekke vraag.. Is dit nou ook niet patchwork? Ik ben namelijk zelf jaaaren geleden iets van quilt begonnen en dat is eigenlijk één lap, met vulling erachter en dan bepaalde lijnen stikken. Of heb je daar verschillende soorten quilts in? Het ziet er wel super mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie quilt en schattig hè die kleine eendjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De gezelligheid is op koningsdag toch het belangrijkste. Het weer hielp goed mee.
    Wat wordt jouw quiltwerk mooi. Zo netjes en precies.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIGE blokken.. het ziet er al heel mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIGE blokken.. het ziet er al heel mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je gaat lekker met je blokken..
    Lief die eendjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, die eendjes zijn zo leuk. Mijn man mailt af en toe foto's vanaf zijn werk. In de pauze komt hij altijd leuke dingen tegen als hij een rondje loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige blokken. Lijkt me ook een leuk project, maar eerst de Stonefields. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen