Patchwork #9 Hexagonquilt "la Passion"+ Recept Broccoli-ovenschotel

18:30

Weer lekker bezig geweest met hexagonnetjes:
Ben nu bezig met de buitenste rand van witte hexagonnen te maken.

Ook heb ik weer een lekker recept uit geprobeerd:
Het is een broccoli-ovenschotel met kip, champignons en krieltjes. Het recept komt van deze site Keukenliefde. Erg lekker en zeker een aanrader. Kan ook prima opgewarmd worden.

We zijn een weekendje naar Nijmegen geweest. Daar zijn we ook een dagje naar Kleve geweest. Daar stond deze opmerkelijke fiets.

You Might Also Like

12 reacties

  1. het zijn weer MOOIE hexagonnen Nina en je ovenschotel ziet er heel lekker uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn weer MOOIE hexagonnen Nina en je ovenschotel ziet er heel lekker uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je quiltje wordt prachtig, het recept ziet er superlekker uit en die fiets zou ik ook wel willen tegen mijn gevel.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je quiltje wordt prachtig, het recept ziet er superlekker uit en die fiets zou ik ook wel willen tegen mijn gevel.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg, je hexagonnetjes. Zo'n heerlijk werkje, vind ik. De schotel ziet er heerlijk uit. Ik maakte vandaag pizza's van wraps, waren ook erg lekker. En die fiets, die zou ik wel in de voortuin willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi je quilt en die fiets enig
    Fijn weekeinden vanuit zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, je hexagonnetjes, wat een leuke kleurencombi! Leuk ook, die fiets! Je ovenschotel ziet er zeer smakelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig die fiets en je hexagonnetjes gaan echt goed! Mooi zo deze kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Krijg er honger van. Lijkt me erg lekker.. En je hexagonnen worden erg mooi. WAT een werk zeg..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmm ziet er heerlijk uit!!
    Hoe groot ga je hem maken, ziet er uit als zoveel werk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmmm ziet er heerlijk uit!!
    Hoe groot ga je hem maken, ziet er uit als zoveel werk

    BeantwoordenVerwijderen