Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 3 maart 2015

Lente + Knoopkussen #4 + Restaurant Duinzicht

Deze vrolijke narcissen heb ik op de vensterbank staan:
Toch wel een beetje het ultieme lentegevoel. 

Van het weekend zijn we uit eten geweest in Ouddorp, bij Restaurant Duinzicht.
We hadden het verrassingsmenu en het was super!
Het voorgerecht is zalm met sponge-cake peterselie:
Het toetje was super lekker, met super veel chocola. 
Het hoofdgerecht heb ik geen foto van gemaakt. 

Deze week heb ik een klein beetje gewerkt aan het knoopkussen:
Ik ga weer verder werken aan de blouse, de zomen moet er nog in. En de knoopsgaten en knopen er nog op. 

12 opmerkingen:

  1. Fijn om met de bloemetjes wat lente in huis te halen. Dat geeft een vrolijk gevoel. het dessert ziet er heerlijk uit. Jouw knoopkussen begin al aardig op te schieten. Ik ben benieuwd hoe hij er aan het einde uit ziet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ..gezellige plaatjes Nina.. laat de lente maar komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..gezellige plaatjes Nina.. laat de lente maar komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk die narcissen, haal je ineens de lente mee in huis!
    Je knoopkussen heeft ook zo van die prachtige lentekleuren.
    Jij bent er al helemaal klaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig plaatje die narcissen. Je knoopkussen groet goed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè, als er narcissen te koop zijn, heb zelf meteen 2 bosjes gekocht toen ik ze bij de bloemist zag. Wordt er ook zo vrolijk van! Het menu lijkt me heerlijk... Je knoopkussen groeit gestaag, ziet er nu al superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit weekend moet het echt lente worden! Eten ziet er heerlijk uit. Wat een mooie kleuren van het knoopwerk. Ook lang geleden nog eens gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige narcisjes heb je in de vensterbank, ik word er helemaal vrolijk van. Groetjes en ga je dit weekend weer zo lekker eten? Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm water loopt me uit de mond!! Lekker.
    Wat Is dat knoop kussen leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmm water loopt me uit de mond!! Lekker.
    Wat Is dat knoop kussen leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O dat is een leuke vogel! Ik ken dat niet een knoopkussen, maar het ziet er erg leuk uit!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen