Caramel shortcake + Bloemen + CAL#15 + kookboeken

17:30

Wat een storm vandaag. De tulpen waaien bijna uit de tuin.
Van het weekend heb ik een Caramel shortcake gebakken. Erg lekker, maar wel mierzoet. Dus kleine stukjes en de helft in de diepvries. H I E R is het recept.
Ook heb ik van mijn man een erg mooie bos bloemen gehad:
Afgelopen week ben ik ook aan het haken geweest. Het is nog steeds de CAL van 2014 tot en met week 35. Vervelen doet het nog niet, komt denk ik door het wisselen van de kleuren. Door de wind was de foto wat lastig te maken.
Ook via de bankgiroloterij twee boeken gewonnen:
Voor het boek bakken met Menno is echt een aanrader!! Veel leuke en vernieuwde recepten in dit boek. Het boek van Matt Preston, is weer een totaal ander boek. Hier gaat het vooral om de verhalen hoe de recepten zijn ontstaan of gekregen. 

Deze week wordt een heerlijk kort weekje. En ik ga deze week weer is wat borduren aan mijn HAED. 

You Might Also Like

12 reacties

  1. Great picture of the flowers you received. And congrats on having won two cook books.
    This cake is looking so gorgeous, I have to try it myself.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtige bos bloemen; wat een vrolijke kleuren!
    Zoet is niet aan mij besteed, maar je bent wel lekker aan het bakken..., vast één van je hobby's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke cake, mooie bloemen, prachtige deken en leuke boeken heb je gewonnen Nina.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De taart ziet er heerlijk uit! En wat een mooie bos bloemen heb je gekregen, het roept: Lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bos bloemen heb je gekregen van je man. Ben benieuwd naar je volgende update van je Head.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie bloemen hoor. En je baksel ziet er ook heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow hij ziet er lekker uit bij jou!!
    Hij staat bij mij nog steeds op mijn lijstje om te maken.. mmm
    wat een lief bloemtje
    gefeliciteerd!!
    wat heb je super leuke boeken gewonnen..Kan niet wcahten om meer van je baksels te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar niet aan die taart beginnen dan ;-). Dat bakboek van Menno lijkt me erg leuk. Eens op mijn lijstje zetten voor moederdag en mijn verjaardag. Je deken wordt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke post! ik zag u via andere blogster...ik volg blogjes die we dezelfde hobbys delen..lijkt me wel leuk om hier te volgen..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mjammie! Dat ziet er smakelijk uit! Je man heeft je verwend met deze mooie bos. En dan ook nog verwend door de BGL met deze 2 (naar mijn idee) leuke boeken. Je CAL blijf ik schitterend vinden met die vrolijke en sprekende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow dat ziet er weer overheerlijk uit, je cal schiet goed op en met die kookboeken kan je je weer lekker laten gaan! Bovendien ook nog verwend met een bos bloemen, je week kan niet meer stuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaat het boek van Matt ook over bakken of ook over koken? Het boek van Menno staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje. Ik vind bakken heerlijk ontspannend en mijn man is een gewillige proever! :)

    BeantwoordenVerwijderen