Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 3 februari 2015

The Loyal Union Sampler - B1 California + Cupcakes met mokka

Wat een winters weer hebben we afgelopen dagen gehad. Dat is toch weer iets heel anders. Maar wat mij betreft laat de lente maar komen. Klein beetje gebeurd dit al in de tuin, de tulpen laten al wat groene puntjes in de tuin zien.
Deze week heb ik weer een blokje gemaakt van de Loyal Union Sampler. Het is blokje B1 California. Erg leuk om te maken, ik had wel even een worsteling met de Y-seam.
En dit zijn alle blokjes tot nu toe:
En jawel, ik heb de randstof erbij gevonden:
Beetje lastig om duidelijk op de foto te krijgen. Vinden jullie deze er ook goed bij passen?  Er zitten natuurlijk wel bloemetjes op :).

En ook weer cupcakes gebakken, deze zijn erg lekker. Maar ze plakken wel een beetje.
Het zijn cupcakes met mokka. Volgens het bekende B A S I S R E C E P T
En aanvullend op het basisrecept om mokka cupcakes te krijgen:
Los 1 eetlepel oploskoffie op in 2 eetlepels kokend water en voeg dit na de eieren toe. Spatel 1 eetlepel cacao door het meel. 

9 opmerkingen:

  1. ze zijn PRACHTIG!!..
    de blokken plus de lapjes.. en de cupcakes zien er erg lekker uit :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blokken. Ook je stofjes vind ik heel mooi. En ja, die cupcakes. Hmmmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your quilt blocks are looking gorgeous. Great new addition.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je blokken mooi geworden en heb even zitten genieten van de fotos van mijn geboortestad
    Groetjes uit een koud Zweden en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yum, mokka cupcakes, lijkt me heerlijk! En wat een mooie blokken weer!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtig blokje!! De stofjes zijn weer heel mooi. En zo samen ziet het er al schitterend uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig met je quilt.
    mmm je cakjes klinken lekke..
    Bak ze!!

    BeantwoordenVerwijderen