Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 17 februari 2015

Handwerkbeurs + Ladies of Soul + Lente

Dank jullie wel voor alle leuke reacties!

Vorige week heb ik echt een TOP week gehad. Donderdag ben ik eerst naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. Dat was natuurlijk al helemaal super.
Eigenlijk heb ik een paar stofjes gekocht, en een leuk boek om kleding te leren maken.
Dit is het boek van Tilly van Great British Sewing Bee het eerste seizoen.
Erg leuk en duidelijk boek. Deze heb ik trouwens in het nederlands gekocht. Het was volgens mij veel drukker dan andere jaren op de handwerkbeurs. En wat meer borduren. 

Vrijdag overdag gewerkt en toen ben ik s'avonds naar de Ladies of Soul geweest. 
We hadden nog een kaart van podium, gekregen op onze bruiloft. Maar dit gaan we misschien nog een keer doen. Want wat een show en alles gaat in top tempo door. 

En vanmiddag kwam ik de eerste sneeuwklokjes tegen.
Dit maakt mij erg blij.

Ik ben dus niet zo creatief bezig geweest de afgelopen week. Al hoop ik volgende week een borduur update te maken van mijn Haed. 

11 opmerkingen:

  1. Leuk, dat je bij de Lady's of Soul bent geweest. Het werd door Ziggo live zaterdagavond uitgezonden. Ik vond het heerlijke muziek en misschien volgend jaar er maar eens naar toe gaan. En inderdaad, de handwerkbeurs van dit jaar drukker dan vorig jaar. Ik ben benieuwd naar je creaties in kleding maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .. 'n TOP-week dus. :-) !! .. LEUK.. was donderdag ook op "de beurs" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. .. 'n TOP-week dus. :-) !! .. LEUK.. was donderdag ook op "de beurs" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lezen en zien heb je een paar leuke dagen gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blog, we hebben gemeenschappelijke interesses! mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben jij donderdag geweest????
    Ik ook.. hihi wat grappig, jammer dat we elkaar gemist hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je had toch veel plezier, dat handwerken doe je als je tijd en zin hebt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was dus echt een week om te genieten. En vaak ook nog van lang nagenieten. Ben benieuwd naar de kleding die je wilt gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Natuurlijk kom ik direct even een bezoekje brengen aan jouw blog! Leuk dat je eindelijk dan toch hebt gereageerd op mijn blog! Creatief persoontje dus! Ik heb dat juist helemaal niet, totaal geen geduld voor. Ladies of Soul zou ik dit jaar ook heen maar ging helaas niet door, maar lijkt me zeker heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    BeantwoordenVerwijderen