HAED - Bird Song #20 + Banaan Havermoutrepen

17:30

Afgelopen week weer een stuk geborduurd. Het is zo leuk om te doen. Zo ver ben ik nu:
En dit is het totale plaatje tot pagina 5:

Ook heb ik deze week weer iets gebakken:
Dit zijn banaan havermoutrepen. H I E R is het recept. Mijn man vond ze erg lekker. Ik zelf vond ze iets minder, dit komt doordat ik abrikoos toch niet zo lekker vind.  

Voor de rest van het weekend erg rustig aan gedaan. Want helaas, heeft de griep mij niet overgeslagen. Zit nu dus ook ziek thuis. 

Hoop snel weer beter te zijn, en verder te kunnen gaan met het maken van een blouse. 

You Might Also Like

18 reacties

  1. Mooi wordt je HEAD. Klinkt wel lekker hoor die repen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wordt die HAED... Ben héél benieuwd hoe hij er verder uit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wordt die HAED... Ben héél benieuwd hoe hij er verder uit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beterschap.
    Wat word je vogeltje mooi, heel leuk.
    Klinkt lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie update van je haed, veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je Head is prachtig, net een schilderij. Beterschap met de griep, neem goed de tijd om uit te zieken want het is een hardnekkig gebeurden. De borduurman is een week uit de running geweest en daarna duurde het best een tijdje voor hij weer helemaal de oude was. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ..al weer een MOOIE vordering.. en veel beterschap gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vordering deze keer, het wordt prachtig! Die repen zien er wel lekker uit, even het recept doorspelen aan mijn man, dat is de bakker thuis. Nog veel beterschap!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie update van je head mooie zachte tinten komen er tevoorschijn. Met elke steek ga je meer en meer details zien en ontdekken. Hoop dat je snel beter bent veel beterschap in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie HAED, deze kende ik nog niet.
    beterschap en succes met al je werk(jes).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allereerst beterschap! Je bent flink opgeschoten met je borduurwerk. Hou zelf niet zo van banaan. Ergens in gaat nog wel, maar gewoon een banaan eten, bah ik ril ervan. Zo hebben we allemaal wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig borduurwerk! En wat een geduld moet jij hebben zeg met al dat lichtblauw! Heel veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je HAED wordt prachtig! Heel veel beterschap, hopelijk ben je snel weer op de been.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vervelend joh dat de griep alsnog heeft toegeslagen! Wij ontspringen nog steeds de dans, af en toe wel wat keelpijn maar het zet gelukkig niet door. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind die kleuren zo ontzettend prachtig....echt schitterend aan het worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind die kleuren zo ontzettend prachtig....echt schitterend aan het worden!

    BeantwoordenVerwijderen