Patchwork #8 Hexagonquilt "la Passion"+ Recept Boerenkoolstamp met kruidenroomkaas

18:30

Op mijn verjaardag kreeg ik van mijn man een erg mooie bos bloemen. Helemaal mijn smaak, veel kleur en weinig blad.
Ook zijn er weer een paar bloemen bij de hexagonnen gegroeid. Niet heel veel, was druk met hapjes voorbereiden voor onze verjaardagen. 
Heb van de week boerenkoolstamp met kruidenroomkaas gegeten. Hierdoor zaten ook uien rode paprika en een peper. Ik had wel alles gehalveerd en lekker spekjes door heen gedaan. 
Erg lekker en super snel klaar, dus ook een aanrader voor doordeweeks. 
H I E R is het recept.

You Might Also Like

9 reacties

  1. nog van harte proficiat. Dat is een mooie bos bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Je Hexagon wordt mooi. Lekker hoor stamppot boerenkool.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd
    mooi je hexagons
    En O boerenkool heerlijk, dat kennen ze niet in Zweden
    Groetjes uit Zweden en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Schitterende bos bloemen ook. Je Hexiequilt groeit en groeit en ik vind hem nu al zo leuk! Het recept lijkt me heerlijk, al wordt het bij ons niets met een man die geen uien lust én allergisch is voor paprika...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel hartelijk GEFELICITEERD..je hexagon-bloemetjes zijn prachtig.. veel knutselplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd!!!!
    je gaat goed zeg!!
    mmm , lekker.. vanavond hier hutspot gegeten.. ook lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefelicieteerd!
    Bloemen zijn altijd leuk, het fleurt je woonkamer helemaal op.
    Je haxagonnen groeien ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bloemen! Deze week staat er boerenkool op het menu. Lijkt me lekker om eens zo te proberen. Fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk allemaal!! oh die hexagonnetjes he? iedere keer als ik ze bij iemand zie dan denk ik, ik wil ook weer verder!!!maar bij mij komen er telkens andere dingen tussendoor....gelukkig lopen hexagonnetjes niet weg!!!fijne week!!

    BeantwoordenVerwijderen