CAL #13 + Croissantjes met zalm en Philadelphia.

18:30

Eerst nog even allemaal gelukkig nieuwjaar!

Ondertussen ben ik bij de CAL van 2014 bij week 31. Daarom heb ik ook besloten om niet mee te doen met de CAL van 2015. Ik vind het erg leuk om te doen. Maar ben helaas, wat te traag.
Tot zo ver ben ik nu van CAL 2014.
Zijn jullie CAL 2014 ook gestart? En afgemaakt?

Met kerst zijn we heerlijk twee dagen naar Genk geweest. Dit ligt net over de grens, daarom hebben we kerstmenu's in Maastricht gegeten. Echt super leuke sfeer. 

Ook heb ik nog een recept uitgeprobeerd van warme croissantjes met daarin zalm en philadelphia. Echt een aanrader.  
Het recept is H I E R te vinden. Ik had geen Boursin in huis, daarom heb ik het met Philadelphia gemaakt. 

De kerstboom is al weer het huis uit. Op naar de lente :)
Nu ga ik weer verder met borduren. Bladzijden 4 afmaken en een nieuwe pagina starten.

You Might Also Like

10 reacties

  1. je deken wordt erg mooi, heerlijke die vrolijke kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, dat lijkt me een heerlijk recept! En je deken wordt super!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your blanket is taking shape ever so nicely :)
    I have tried a similar recipe for warm croissants... so yummy, aren't they?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het al vaker gezegd, zulke mooie kleuren. Ik ben ook weer met de nieuwe CAL begonnen. Kon het niet laten. Hou niet zo van zalm, ben meer van de tonijn, maar dat zal wellicht ook smaken. Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wordt je deken Nina. Oog de croissantjes zien er heerlijk uit.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je deken word erg mooi lekker vrolijk ,ik had ook een heel stuk maar weer uitgehaald was niet naar mijn zin ander patroon gemaakt ook oke ,lekker die croissants ga ik eens proberen ,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great colourful blanket. And thanks for the link to the recipe. I think I want to prepare this as well. It is looking great.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. in 2016 is er vast we; weer een CAL.. veel vinden het leuk, en veel winkels zijn er ook erg blij mee.. hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen