The Loyal Union Sampler - A11 Broken Window + Sinaasappel cupcakes

18:30

Zo dit was een pittig blokje met wel liefst 57 stukjes. Dit is de A11 Broken Window:
Het was lastig om de punten goed strak te krijgen van alle driehoeken. 
En dit betekent dat ik de blokken af heb van een rij:
Ik ga denk ik kiezen voor een bruine sashing. Past overal bij. 

Ook heb ik nog iets erg simpel gebakken, sinaasappel cupcakes. 
Het basisrecept vind je H I E R.  De toevoeging is voeg na de eieren de geraspte schil van 1/2 sinaasappel aan het beslag toe. En je proeft de sinaasappelsmaak echt al. Erg lekker.

Fijne jaarwisseling! En tot volgend jaar!

You Might Also Like

8 reacties

  1. een PRACHTIG blok .. en de cupcakes zien er lekker uit :-) !
    veel knutselplezier en de beste wensen voor het nieuwe jaar gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All the blocks are wonderful.
    I wish you a Happy New Year.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne jaarwisseling en een gezond 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk zeg, al die blokken.. Zal uiteindelijk een prachtig werk worden. Mijn complimenten.
    En nee..... Ik ga geen cupcakes bakken haha. Wil die verleiding niet meer hebben zo na 1 januari... Ben halverwege, maar ik moet er nog 30 kwijt, dus echt géén cupcakes... maar het lijkt me dus wel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokken heb je al. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt me geen makkelijk blokje... maar je hebt het super gedaan, wat is ie mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Have a happy new year and a lot of time to sew :)

    BeantwoordenVerwijderen