Patchwork #7 Hexagonquilt "La Passion" + 3d kaart

18:30

En er zijn weer wat hexagonnen eraan gezet. Het probleem is bij hexagonnen dat ik toch altijd een beetje mijn vinger open haal. Dit komt denk ik door het stugge van de hexagonnen door de papiertjes. Het is mijn middelvinger, dus denk dat een vingerhoedje ook niet helemaal de oplossing is. Dus dit is geen grote update van hexagonnen:
Ook heb ik nog een 3d kaartjes in elkaar geknutseld. Had toch weer een beetje inspiratie gekregen door alle kaartjes die ik gezien heb bij de KreaDoe. 
En de kerstboom is weer opgezet. Zo gezellig, samen na tuincentrum geweest. Rood met wit en zilver net als vorig jaar. Er zitten ook lichtgevende sneeuwpoppen in, maar deze stonden nog niet aan.

You Might Also Like

12 reacties

  1. prachtige plaatjes Nina..veel knutselplezier en fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat herken ik wel dat je vingertopje eronder lijdt als je hexagonnen aan elkaar maakt... Met gewoon appliqueren heb ik het ook wel... Niet te lang achter elkaar doen!
    Je hebt een gezellig kaartje gemaakt, moet ik ook nodig weer eens gaan doen...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hexagonquilt wordt prachtig, je kaartje is mooi en je boom ziet er gezellig uit Nina.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hè de boom er weer in, een heerlijke tijd.
    Je hexagonnen zijn schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit hoor! En je Hexagon wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie hexagonnen, leuke kleuren. Leuke kaart en kerstboom

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely colors on your La Passion.
    Wonderful christmastree.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De hexagonquilt wordt echt mooi, je maakte een heel lief kaartje en je kerstboom is er weer helemaal klaar voor.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oei dat is wel vervelend zeg, dat je elke keer je vinger open haal.
    wie weet komt er iemand met de gouden tip.
    Heerlijk he de kerstversiering

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. En je hexogons worden ook zo leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, dat prikken vind ik ook altijd vreselijk. Ik prik me vaak in mijn duim, net onder de nagel. Maar je hexagonnetjes zijn wel heel schattig en leuk! Ook je 3D-kaartjes zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen