Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 2 december 2014

CAL #12 + Haverkoekjes met rozijnen

Van de week lekker haverkoekjes met rozijnen gebakken:
Zeker een aanrader! H I E R is het recept. Bij mij zijn ze iets groter geworden dan koekjes ;)

En wat is het koud de laatste dagen. Dan krijg je toch wel erg zin in kerst en in de kerstboom. Het is ook al zo snel donker. Dus na sinterklaas dan ga ik is shoppen voor een kerstboom.

En nu zijn we aangestrand bij week 29. Een poging om het totaal te fotograferen over een stoel
En nog de laatste 2 weken iets dichterbij gefotografeerd:
Nu weer verder met de hexagonnen. Dank jullie wel voor alle leuke reacties op mijn blog!!

13 opmerkingen:

  1. Je koekjes zien er lekker uit en je deken groeit al prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de koekjes zien er overheerlijk uit en de deken wordt PRACHTIG Nina... een fijn sinterklaasfeest en veel succes met de kerstboom :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De haverkoeken zien er heerlijk uit en je deken wordt prachtig.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De koekjes zien er erg smakelijk uit. Blijft leuk om te bakken. Je deken wordt prachtig, volgende winter zit je er warm bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je koekjes zien er heerlijk uit. En je deken wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die koekjes zouden hier ook in de smaak vallen. Prachtig je deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Havermoutkoekjes lust ik ook graag en je deken heeft hele mooie kleurtjes en wordt vast lekker warm want ze is met liefde gemaakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die koekjes zien er erg lekker uit en wat een mooie kleurtjes in de deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The cookies look great, I make so many different varieties for Vhristmas but my goodness your blanket just pops and zings with cour. It is fabulous x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heerlijk uit die koekjes, die ga ik een keer met mijn kleindochter maken. Mooie deken maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yum, ik vind haverkoekjes ook altijd heerlijk! En je deken is zo moooi!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je gaat goed..
    Ga je ook mee doen aan de CAL 2015?

    BeantwoordenVerwijderen