Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 25 november 2014

The Loyal Union Sampler - A10 Broken Path + Recept Zalmtaart met tomaatjes

En weer was er een makkelijk blokje aan de beurt van The Loyal Union Sampler. Het is blok A10 Broken Path.
En dit zijn tot nu toe alle blokjes die ik gemaakt heb. Ik moet dus nodig achter sashingstof aan.
Ik heb ook een recept gemaakt uit het krantje van Deen Boodschappen nummer 11 2014.
Het is de zalmtaart met tomaatjes geworden. Eigenlijk moet er dille bij. Dit had ik niet in huis, dus heb ik er bieslook en peterselie bij gedaan. 
Beetje donkere foto, maar het valt ook niet mee om s'avonds goede foto's te maken. Dit is het  R E C E P T .

9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heerlijk uit dat taartje! Dank voor het recept! Succes met je blokjes. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er weer een leuk blokje bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schöne Blöcke.

    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MOOI gemaakt!!.. en de taart ziet er heerlijk uit :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor! En wat ziet je taart er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mjammie!
    Je hebt weer een heel mooi blokje gemaakt, wat een lief groen stofje heb je ervoor gebruikt! De 10 blokjes bij elkaar zien er al super uit, benieuwd welke sashing je gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige blokken. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mmmmmm.... klintklekker!!
    Ziet er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen