Cal # 10 + Recept Prei-visragout met salade

18:30

Weer twee weken erbij gehaakt. De deken is nu gemaakt tot en met week 25.
Het is nu echt het weer ervoor om aan deze deken te haken. Het wordt al een lekkere warme deken. 

Ook heb ik iets gekookt uit Allerhande september 2014. Erg simpel om te maken, en ziet er toch feestelijk en gezellig uit. Het is de Prei-visragout met salade:
H I E R is de link naar het recept. 

Dank jullie wel voor alle leuke reacties telkens weer. Dit maakt bloggen nog leuker. 

You Might Also Like

11 reacties

  1. Wat is je deken toch vrolijk! En die visragout moet ik ook maar eens even onthouden, ziet er zeer smakelijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurige deken! Vast een plezier om aan te werken.
    en je recept ziet er smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken wordt echt prachtig! Leuk met al die felle kleurtjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt je deken mooi zeg! En een lekker recept zeg. Ik vind het altijd zo lastig dat het voor meer personen is en ik ben maar alleen, dus dan houd je zoveel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken vordert mooi, tegen dat het koud wordt, kan je er lekker onder kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je deken wordt prachtig Nina en het recept ziet er heerlijk uit.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mm, volgens mij heb ik hem ook gemaakt, lekker was hij..
    je deken vlot goed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat wordt een warme winter zo, niet alleen door de deken ook de kleuren doen mee!
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vrolijke deken. En lekker om in de winter aan te werken, met al plezier van het deel dat je af hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig wordt je deken. Heerlijke kleuren en je kunt nu lekker inhalen met een warme deken op schoot. Hier wordt er al lekker onder geslapen. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen