The Loyal Union Sampler - A8 Best Friend + appelcake

18:30

Het was weer een tijdje geleden dat ik hiermee bezig was geweest. Maar er is weer een blokje af. Dit was een leuk blokje om te doen. Maar ik was er wel een tijdje mee bezig. Het bestaat namelijk uit 57 stukjes en dat in 6,5 inch.
Nu krijg ik ook al een beetje idee hoe de eerste rij gaat worden. Dat zijn al de blokjes achter elkaar. Alleen een sashing ertussen die moet ik nog kiezen en kopen. Dit is de totale rij:
Tot nu toe van allemaal verschillende stofjes.

Ook heb ik weer een lekkere boerencake uitgeprobeerd. Het is een TOPPER. Het recept staat op D E Z E site.

You Might Also Like

14 reacties

  1. Weet niet of mijn eerste reactie te zien was... Dus nogmaals: Wat een schitterend blok! Meteen maar even Loyal Union Sampler gegoogled, wat een schitterend werk... Je eerste rij ziet super uit, ben benieuwd welke sashing je gaat gebruiken. En ook je boerencake ziet er jammie uit! Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat wordt het mooi zeg! En je cake ziet er erg lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmm je cake ziet er super uit!!
    Ik heb van de week de stroopwafel taart gebakken van Laura bakery. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, die lijkt me ook lekker. Wil ik ook nog een keertje gaan bakken. Was de taart goed gelukt?

      Verwijderen
  4. Prachtige blokken, Nina! Maak je ze met de hand of machinaal? Wow, wat zien ze er netjes uit, en de stofjes combineren goed met elkaar...
    Lekker om zo bezig te zijn, en dan af en toe een plakje cake erbij ... yammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er geen makkelijk blokje uit!
    Maar het resultaat mag er wel wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige blokjes allemaal en telkens andere stofjes die toch heel mooi bij elkaar passen! Dit wordt een hele mooie quilt! Lekkere cake.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een prachtig blok geworden en mooi gemaakt. de rest ziet er ook goed uit, en ik ben benieuwd naar je sashing!
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie blokken, kijk uit naar je volgende update
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je op mijn blog was..heerlijk de cake...fijne zondag lief Ria...x!}

    BeantwoordenVerwijderen