Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 9 september 2014

HAED - Bird Song #15 + Zalm in bladerdeeg Recept

Het is een lange tijd geleden dat ik een update liet zien van de HAED. Ondertussen ben ik nu bezig met de rijen confettisteken en allemaal verschillende kleuren. Erg leuk om te doen. Zover ben ik tot nu toe:
De vogel begint nu duidelijk zichtbaar te worden:
Het wordt steeds leuker om hier mee bezig te zijn. Je ziet nu van alles verschijnen. 

Ook heb ik nog een lekker recept uitgeprobeerd van de Allerhande augustus 2014. Het is een zalm en croûte met kruiden-olijvenboter. Wel een aanrader, erg lekker en simpel! H I E R is het recept. 

15 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker lekker uit, het is dat ik al heb gegeten ...
    Wat een groot borduurwerk, Nina.. en al die blauwe kruissteekjes... oh, dat is vast even doorbijten geweest. Maar nu het kopje van de vogel wordt geboren, gaat het echt leuk worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nu iets anders kan borduren dan blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je HAED al mooi! Gaaf hè, om iets langzaamaan te zien verschijnen. Na al die blauwe kleurtjes lijkt het me wel heerlijk eens een andere kleur te zien. En de zalm ziet er heerlijk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige vordering.. veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your Haed looks great.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Nina

    Beautiful stitching and thanks for the lovely recipe (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vordering van je head. Leuk dat je nu langzaam iets ziet ontstaan zo onder je vingers. Dat vind ik tenminste altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt dat borduurwerk mooi! Echt spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zal je blij zijn met de andere kleuren de er aan komen.
    het is een geweldig patroon. Je zalm recept ziet er lekker uit.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig, leuk om het vogeltje te zien verschijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat recept moet ik ook maar weer opslaan. Zier er geweldig uit!!!
    Mmmmm
    Al dat blauw rondom die vogel blad bij mij al lang stof liggen happen. Veel borduur plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi borduurwerk en ik vind de kleuren van je cal deken echt prachtig, goed gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig borduurwerk. Heb het vroeger ook zoveel gedaan, maar met de komst van de borduurmachine is het verdwenen. Maar dit blijft toch prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen