Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 1 juli 2014

Postcrossing opbergen

Het is erg leuk om mee te doen met postcrossing. Maar het juiste systeem om op te ruimen had ik eerst nog niet gevonden. Uiteindelijk heb ik het zo opgelost:
Dit is in een doorzichtig mapje van de Action. Daar niet ik de kaarten in vast per land. En op deze manier kan ik de kaarten de voorkant en de achterkant (postzegels en tekst) op een goede manier bekijken.
Hoe ruimen jullie de postcrossing kaarten handig op? En vinden jullie het ook zo leuk om kaarten te ontvangen en uit te zoeken voor iemand?

7 opmerkingen:

  1. Ik heb een map, waar ik de kaarten in doe, maar ik kan dan niet de achterkant lezen. Ik heb toevallig gisteren,na bijna een jaar, weer 5 kaarten verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe niet mee aan postcrossing, maar ik vind jouw methode wel handig en overzichtelijk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks de digitale wereld ben ik dol op kaartjes krijgen en sturen. Ligt er net weer eentje klaar voor een ziek iemand. Vroeger maakte ik ze zelf, maar dat doe ik niet meer (teveel andere leuke dingen te doen). Super handige map zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een goed idee, ik heb ze nu nog in een la liggen, maar dit is veel leuker.

    groetjes yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ik vragen wat post crossing is? ik heb zo'n vermoeden dat het ( voor mij gewoon) een kaartje sturen naar iemand anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een handige manier van opbergen :)

    BeantwoordenVerwijderen