Follow Us @nina_hobbysite

zaterdag 7 juni 2014

Mini appeltaartjes + nieuwe camera

Ben weer lekker aan het bakken. Het recept van mini appeltaartjes is te vinden bij mijn mixed kitchen. Het is een recept met erg lekkere koek van de appeltaart. Echt een aanrader.
Hier is het recept, gebakken in een muffinvorm:
Ook hebben wij een nieuwe spiegelreflex camera gekocht. En wat een verschil qua foto's. Vooral eten is erg lastig om lekker op de foto te krijgen. En wat kan deze camera inzoomen. Zie hieronder de specht die uit de boomholte kijkt: 
Het is ook erg leuk om de nieuwe camera uit te proberen: 
Nog een mooie bos bloemen van mijn moeder gehad. Deze anjers staan zo drie weken: 
Spooky geniet graag van de schaduw: 
Met deze camera krijg ik de foto's veel scherper en mooier. Ben er erg blij mee. 

12 opmerkingen:

  1. Jammie, zou zo bij je op de koffie gaan! Leuk om in een muffin vorm appeltaartjes te bakken, dat moet ik ook maar eens proberen.
    Grappig dat je ook een poes hebt die Spooky heet. Wat een mooierd is het. De mijne is zwart met wat wit.
    Je foto's zijn helder en leuk is dat hè om in te zoomen op details...
    Daar ga je vast en zeker super veel plezier van beleven!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, wat leuk die gbs net uit zijn holletje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmmm krijg er honger van!!!
    Wat een prachtige foto's inderdaad.
    Geniet ervan met uit proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die appeltaartjes ga ik eens uitproberen, die lijken me heerlijk! Veel plezier met je nieuwe camera. Je maakt al mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De taartjes zien er zoals altijd weer lekker uit! Je nieuwe camera is even wennen, maar het lukt je al om wondermooie foto's te maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mjammie, de appeltaartjes zien er lekker uit! Wat geeft zo'n camera mooie beelden hè. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onze eerste spiegelreflex vertoont kuren en is bijna af, maar ook wij zullen zeker weer één kopen. Hij geeft zoveel mooiere foto's dan de kleinere apparaatjes. Prachtige foto's heb je en heerlijk, wat een lekkers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    HHmm, appeltaartjes, en zo schattig in het klein!
    Prachtige foto's en jullie poes, wat een plaatje !!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je voor je compliment op mijn jurk, maar ik moet jou complimenteren met je schattige appeltaartje, dat ga ik zeker ook eens proberen...en een nieuwe/goede camera is zo fijn, je spechtenkoppetje is echt heel schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb meteen koffie gezet! Lol)
    mooi je fotos en succes met de camera
    je haak werk word schitterend
    groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen