Kokos - Limoen tulband + Croissantrol met oa. kip, paprika en prei (recepten)

23:00

Van de week ben ik aan het bakken geweest. Een kokos - limoen tulband. En dit vonden wij echt een extreem lekkere cake. Heel smeuïg.















Het recept staat op deze blog: Carolines Blog. Van deze blog zou ik alle recepten wel willen maken. Wat een lekkere recepten en een mooie foto's.
O, de siroop heb ik er trouwens niet zoveel over heen gegoten. Deze vond ik te zuur en te plakkerig.




Ook hebben we van de week een croissantrol gegeten met erin kip, paprika, prei en roomkaas.
Dit was ook erg smaakvol. En past wel bij een zonnige warme dag. Dan heb ik toch altijd wat minder trek in avondeten.  Het recept heb ik hier gevonden: Lekker en Simpel. Helaas, is de croissantrol van mij niet zo rond als op de website. 

You Might Also Like

11 reacties

  1. Ziet het smakelijk uit. Vooral de kokos-limoen tulband. Precies mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere recepten lijken me dat! Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Krijg er honger van haha. Ziet er lekker uit, vooral die croissantrol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het water loopt me in de mond! Wat een heerlijke dingen allemaal, daar krijg ik trek van...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Hmm, ziet er allemaal goed en lekker uit.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal weer lekker uit! Ik heb de sites doorgespeeld aan hubbie, die kookt en bakt supergraag!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor de tips..
    Ik volg nu allebei de blogs, en hem de recepten gepinned.. ga ze zeker proberen!!
    Bak ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die croissantrol lijkt me heerlijk. Ook als hij niet rond is ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Hi! I would like to invite you to check out our site volrecepten.be . Adding your blog to our site will make your recipes available to many more users and help you get more visits to
    your blog. Our service is free and can you would be able to leave us any time.

    If you like the idea of being found on our page, please, add your blog here http://www.volrecepten.be/registreer-u-voor-de-topblogs-met-recepten.

    I hope to see you there soon!

    BeantwoordenVerwijderen