HAED - Bird Song #14

18:30

Met het warme weer heb ik meer zin om te bakken en recepten uit te proberen. Maar in de avonduren vind ik het toch fijn om te borduren. Ik ben verder gegaan aan mijn HAED. Het is nu extra leuk omdat het wat anders is dan al het blauw wat ik moest borduren. Hier is een update foto:
Het leuke is je pakt een kleur en je hebt geen idee wat je gaat borduren. Volgens mij heb ik nu een onrijpe aardbei geborduurd:
Zo komt langzaam het handwerken weer terug na de bruiloft.

You Might Also Like

12 reacties

  1. Ik vind het ook heerlijk om 's avonds te borduren. De drukte van de dag van je afzetten, heerlijk. Ik zie ook nooit wat ik aan het borduren ben, alleen als ik er een foto van maak en op mijn blog zet. Leuk dat er nu wat te zien is op je borduurwerk, dan alleen blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een MOOIE update.. veel borduurplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely progress.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel steekjes!~Je moet wel eindeloos geduld hebben voor zoiets...
    Het is net een schilderstuk!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen, dat je het leuk vind om andere kleuren dan blauw te hebben nu.
    Ik denk dat het een bloem is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga ook voor een aardbei. Maar jeetje wat priegelig. Fijn lang weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je heb toch al flink wat weer gezet.
    Ik zou zot worden van al dat blauw.
    Heb je dat cookies dough recept gezien. Mmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke update! Ziet er al leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al dat blauw... Knap hoor! Ziet er heel mooi uit al

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu word het extra leuk, je begint helemaal dingen te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen