Fruit uit de tuin

19:15

Wat een mooi weer en dan zie je opeens al het fruit tevoorschijn komen. Ik denk dat wij aardig wat fruit uit de tuin krijgen dit jaar.

De aardbeien worden steeds groter, de plant is sinds vorig jaar ook een stuk breder geworden:
En dan hebben we een hele schutting en muur vol met bramen. Deze bloeien nu volop:
En dan hebben we rode besjes een struik vol, deze zijn nu nog groen:
En dan nog de taybes (kruising tussen framboos en braam) ook al veel vruchten te zien:
En tenslotte de snackpaprika's, maar dit plantje is dit jaar gekocht:

You Might Also Like

9 reacties

  1. Dat wordt smullen. Het blijft leuk, vers uit eigen tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt allemaal heel erg lekker....vooral de aardbeien en bramen..mmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh leuk :D Mijn moeder heeft ook altijd fruit in de tuin, bramen, frambozen en aardbeien. Zooo fijn om gewoon in je tuin te kunnen plukken en super lekker fruit te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om zo een tuin te hebben groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, nu weet ik gelijk weer, door het zien van jouw foto's, wat het is. Hij staat namelijk ook in onze tuin en wilde hem er al uitgooien, omdat hij na twee jaar nog niks deed. Maar nu herken ik de bloemen, het is dus taybes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige foto's veel geluk met het fruit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk! Allemaal even lekker! Ook wij hebben veel aardbeien, rabarber en druiven, pas tomaten en paprika's gekocht, super!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een hele groeten en fruit tuin..
    heb je ze in een as staan of gewoon zo in de tuin?
    Zou graag een foto zien van je mooie tuin..
    Ik wil ook eten in me tuin gaan verbouwen, maar nog niet echt een idee hoe!!
    Aardbeien lijkt me erg leuk en lekker

    BeantwoordenVerwijderen