Asperges - Pioenrozen - Boterkoek

20:15

Zo wat heb ik mijn blog verwaarloosd. Ben met van alles bezig maar overal niet ver genoeg voor een update.
Wat een lekker weer. Wat is nu beter dan met een boek in de tuin zitten lezen?
Hebben jullie ook zo genoten van de asperges, wij eten ze denk ik op de ouderwetse manier:
Van het weekend een schitterende bos pioenrozen gekocht. En deze gaan nu open:
Ook nog even van dichterbij:
O, ja en natuurlijk nog een boterkoek gebakken. Deze is gelukkig een stukje bruiner dan vorige keer. 
En weer naar het recept van Laura's Bakery. 

You Might Also Like

7 reacties

  1. Mooie foto's! En je boterkoek ziet er heel erg lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een PRACHTIGE plaatjes!! .. en de boterkoek ... echt om te smullen :-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk blog....ik hou van alle drie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een echte keukenprinses! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmmmmm asperges.. mijn favoriet.. ik eet ze alleen noooit, omdat ik geen zin heb om ze alleen voor me eigen klaar te makne.. rest lust het niet..
    nog nooit eerder gezien die pieonrozen.. zijn ook mooi.
    mmmm boterkoek..
    lekker genieten van het mooie weer.. bloggen en craften kan altijd nog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooo lekker asperges, eet ik ook supergraag, op elke manier even lekker! En je koek ziet er heerlijk uit! Pioenrozen, een aparte bloem, maar zeker de moeite om in huis te hebben.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yum, wat heerlijk die asperges en boterkoek! Echt genieten, kopje thee met een boek en boterkoek! :)
    En de pioenrozen zijn prachtig!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen