Follow Us @nina_hobbysite

maandag 21 april 2014

De Liebster-Award

Ik ben genomineerd door De mama van Sophie maakt voor de Liebster Award. Dit vind ik erg leuk, dank je wel!
Hier horen 3 regels bij:
- Mij in je blog vermelden via een link;
- Antwoorden op de vragen;
- 10 nieuwe mensen nomineren die minder dan 200 volgers hebben en linken.

Dit zijn de 10 vragen:

1. Allereerst natuurlijk wie ben je? 
Ik ben Nina en 25 jaar oud. Ben pas getrouwd. En ben dol op handwerken. Dit houdt in alles wat maar met lapjes en draadjes te maken heeft. Dus haken, borduren en quilten. 

 2. Wat is het lekkerste wat je ooit gegeten hebt en waar?
Het lekkerste wat ik ooit gegeten heb vind ik best lastig. Maar het spannendst was toch wel het zeebanket in Parijs. Vooral omdat we in eerste instantie niet door hadden hoe chique het restaurant was. Dit kwam omdat we op het terrasje zaten. We kregen het zeebanket inclusief een hoop gereedschap (naald, notenkraker enzo). 

 3. Wat is je favoriete tv-serie? 
Ben bang dat ik die niet echt hebt. Maar als ik dan moet kiezen vond ik Heel Holland Bakt wel erg leuk. 

4. Waar word je blij van? 
Dit wordt moeilijk kiezen. Op vakantie in het zonnetje op een terras of als ik naar een handwerkbeurs ga met verjaardagsgeld.

5. Waar wil je nog eens naar toe (wensplek)? 
Ik heb niet echt een wensplek. Maar misschien wordt het dan Amerika omdat ik toch wel erg benieuwd ben naar de stoffenwinkels in Amerika.

 6. Hoe groot is je "eigen plekje", als je die hebt? 
Huh, eigenlijk zit ik het liefst gewoon op de bank of in de huiskamer aan de eetkamer tafel. Mijn spulletjes (zoals de stoffen en bolletjes wol) liggen boven. 

7. Wat vind je vreselijk om te doen? 
Dit was niet moeilijk. De toilet of de badkamer schoonmaken. 

8. Wat vind je het leukst aan bloggen? 
Het leukst vind ik om te zien wat andere mensen maken. En hoe ze het verzinnen en zoveel ideeën op te doen. En ik blog zelf omdat het een makkelijke manier is om te laten zien waar ik mee bezig ben. En o, wat vind ik de reacties op mijn blogberichten leuk. 

9. Waarom heb je je blog deze naam gegeven? 

Ik wilde niet mijn eigen naam gebruiken op het internet. Mijn moeder noemde me vroeger vaak Nina.

10.Wat is het bizarste wat je hebt meegemaakt? 
Voordat je een hap van je lunch genomen heb, al drie keer van plaats moeten wisselen in een restaurant in Parijs. Dit vanwege dat er mensen met 4 of 6 tegelijk kwamen en wij telkens in de weg zaten. 

Nu mag ik tien mensen linken. Voel je vooral niet verplicht om deel te nemen. Ik vind het meer gewoon leuk om mensen met minder volgers dan 200 in de spotlight te zetten.


En dan nu nog zelf een paar vragen verzinnen.
1.    Allereerst natuurlijk wie ben je?
2.    Koop je je hobbyspullen online of in de winkel?
3.    Wat is je favoriete handwerkwinkel?
4.    Wat is je lievelingsseizoen en maak je iets speciaals voor dat seizoen?(lente, zomer, herfst, winter, kerst, halloween).
5.    Wat kook je het liefst?
6.    Wat doe je op een vrije dag?
7.    Je lievelingsboek of schrijver?
8.    Waarom blog je?
9.    Hoeveel uur per week besteed je ongeveer aan je hobby?
10.  Welke blog lees je vaak en is echt een aanrader?



8 opmerkingen:

  1. Hoi Nina, wat super leuk dat je mij hebt genomineerd! Ech top! Ik ben kort geleden ook genomineerd en heb er toen helemaal aan meegedaan, ik zal nu niet 10 andere bloggers nomineren, maar ik ga wel jouw vragen beantwoorden! Dat vind ik heel leuk! Je ziet de antwoorden binnenkort op mijn blog, Lieve groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je nominatie, heel leuk! Ook leuk om jouw antwoorden te lezen en zo wat meer van je te weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je zo een beetje beter te leren kennen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je nominatie, ik ga er binnenkort mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt om me te nomineren, maar ik ga dit pas in het weekend kunnen doen vrees ik omdat ik de volgende dagen werk en ik er dan echt niet aan toekom. Maar dan plaats ik mijn blogje, beloofd!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vragen en antwoorden heb je gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen