CAL #3

18:30

En er zijn weer twee weken bij gehaakt bij de deken:
Het blijft leuk om tussendoor even een toer te haken. Dat ga ik ook zeker deze week weer doen. 
En ondertussen is mijn jurk bijna klaar, overmorgen voor het laatst passen. En dan nog twee en halve week. Dus het aftellen en laatste dingen regelen is nu echt begonnen. 
Erg leuk om te doen. Maar er blijft weinig tijd over om creatief bezig te zijn. 

Ondertussen ben ik vorig week nog even langs de creatieve hobby en handwerkdagen in de Brabanthallen geweest. Ik was daar toevallig in de buurt. Maar dit viel erg tegen, niets gekocht. Maar wel hele leuke uilen gezien. Ze zijn echt, maar zien er zo nep uit:
En nog op de markt een mooie plant voor bij de deur gekocht:

You Might Also Like

12 reacties

  1. ohhhh joh ik ben echt super benieuwd hoe de jurk gaat worden!! wat een leuke kleuren! die uilen lijken Echt heel ECHT! gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS Die kleuren sloegen op je deken LOL...de jurk blijft nog even een verrassing he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes gebruik je voor je deken. Die uilen heb ik ook gezien, dacht eerst ook dat ze nep waren.
    Ben benieuwd naar je jurk. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je deken is heel vrolijk gekleurd! Benieuwd naar je jurk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, ga je trouwen?
    Alvast proficiat dan en natuurlijk ben ik ook doodnieuwsgierig naar je jurk!
    Je dekentje wordt alvast prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben benieuwd naar je jurk!!
    je deken wordt mooi, lekker vrolijk!!
    jammer dat het zo tegen viel.. echte uilen???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleurtjes van je deken. Die spreken mij echt aan. Ben blij dat ik met mijn ene deken gestopt ben. Vrolijke heldere kleuren vind ik toch het mooiste. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De deken wordt lekker vrolijk. Ik ben benieuwd hoe je jurk eruit ziet. Nog twee en een halve week ...
    Hopelijk kom je de jurk ook even showen op je blog.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, je deken wordt echt mooi! En wat een super plant heb je gekocht!
    Fijne dag :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig foto's, lekker kleurrijk.

    ben zeer benieuwd naar je jurk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful colors, I'm curious too :-)

    BeantwoordenVerwijderen