CAL #2 + Recept + Kringloopvondsten

18:30

Hier laat ik mijn deken zien van week 4 tot en met week 9. Eigenlijk loop ik een week achter, maar ik vond dat het nog wel kon. Ik wil eens in de twee weken een update laten zien.
Ook heb ik weer een lekker Recept van de onze Franse keuken uitgeprobeerd. Het is een quiche Lorriane. En omdat ik nog van alles in de koelkast had liggen, heb ik toegevoegd: cherrytomaatjes, lente ui, champignons en een stukje courgette. Het smaakte super lekker! Overigens heb ik gewoon bladerdeeg in de vlaaivorm gedaan, dit in verband met tijdgebrek. 
Ook heb ik op de rommelmarkt nog leuke dingen gescored, een mooie kopje:
En nog een mooi schaaltje:
Op moment zal ik wat minder tijd hebben voor updates en bloggen. Dit heeft te maken dat ik druk ben met andere leuke dingen. Die plaatsvinden in april. 

You Might Also Like

11 reacties

  1. Wat en heerlijke vrolijke kleuren heeft jou deken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken heeft leuke zomerkleurtjes en je kringloopvondsten zijn echt de moeite!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. . Je deken wordt prachtig !! ..veel plezier met de spulletjes.. :-)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt al een heel leuk dekentje!
    Wij maken onze quiches ook altijd met bladerdeeg.
    Smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kleurrijke deken wordt het. en veel plezier met je voorbereidingen voor april ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Je deken is knap in die kleurencombinatie.
    En hmm, je receptje zie ik wel zitten.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw deken wordt lekker fleurig. De quiche ziet er aantrekkelijk uit. En de kringloopvangst is mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke deken gaat het worden, ben benieuwd naar de volgende update.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke rommelmarkt vondsten! En die quiche, yum!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen