Follow Us @nina_hobbysite

zaterdag 15 februari 2014

Handwerkbeurs Zwolle - Nieuwe inkopen

In januari ben ik jarig geweest. En dan bewaar ik mijn verjaardagsgeld tot de Handwerkbeurs Zwolle.
Dus donderdag op pad. In ieder geval veel mooier weer dan in 2013. In 2013 was het glad en natte sneeuw. Eigenlijk had ik niet zoveel nodig. Maar o, wat is de beurs toch leuk! En dus toch erg goed geslaagd.
Hieronder show ik mijn aankopen.

Redwork/embroidery vind ik erg mooi uit zien. Ik heb het nog nooit gedaan. Maar ik heb toch een patroon en twee boeken er over gekocht:
En ik wilde graag een mooi kussen met halve kruissteekjes. Gelijk heb ik daarbij een achterkant van een kussen gekocht:
Omdat ik op moment zo leuk aan het quilten ben. En in het bezit ben van weinig boeken. Heb ik flink leuke boeken ingeslagen. Bij de stand met Engelse boeken en dan de goedkope draaimolens. Hier kan ik dus wel even mee vooruit. 
En voor de rest heb ik nog wat stofjes meegenomen. De meeste stofjes zijn halve fatquarters. Eigthquarters?
En tenslotte zo leuk bij IkorniQuilt heb ik een gratis patroon gehad. Wat hebben ze daar mooie patronen. 

17 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal spannend uit, dat zal allemaal schitterende werk worden
    Fijn weekeinden groetjes vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeuken je handen niet ? Dat heb ik altijd als ik op zon beurs ben geweest. Leuke borduurkussen heb je gekocht.
    Wens je er veel plezier toe, maar dat zal denk ik wel lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke aanwinsten, genieten is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen heb je gedaan. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige spulletjes heb je gekocht.. heel veel knutselplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo jij hoef je voorlopig niet te vervelen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inkopen heb je gedaan, jij zal je voorlopig niet hoeven te vervelen! Veel plezier met je spullen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You bought some lovely stash, glad you enjoyed your day!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn leuke aankopen. Ik ga zometeen ook maar eens kijken of ze nog iets voor mij hebben. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, dus jij was donderdag ook op de handwerkbeurs. Je hebt weer heel andere aankopen gedaan dan ik, maar er was dan ook zoveel te zien en te krijgen ... Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk al die nieuwe spulletjes, je bent echt goed geslaagd!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dingen heb je allemaal gekocht. Ik ben nu ook bezig met quilten en kan me voorstellen dat je er allemaal boeken van hebt ingeslagen. Ik heb bij het Boekenfestijn ook wel gekeken, maar quiltboeken zijn daar erg duur in tegenstelling tot borduurboeken. Geniet van je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh, wat heb je leuke dingetjes gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij zijn zondag geweest. Ik heb vooral Needle tatting spullen bij. Voorlopig zal het gewoon een lange sliert met steken zijn maar heb een prachtige trui gezien. Best nog oefenen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou jij kunt weer flink aan de hobby en wat een mooie stand was het bij Ikorniquilt hè

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke dingen allemaal je kan lekker voort

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo je hebt je flink verwend. Je hebt vast een grote familie. Hahahaaa...
    Als ik me uit zou leven van mijn verjaardagsgeld had ik één boek en 3 lapjes kunnen kopen. Hahahah...

    BeantwoordenVerwijderen