HAED - Bird Song #13

18:30

Het was al even geleden dat ik aan de HAED borduurde. Maar toch deze week een mooie start van pagina 4 gemaakt. Deze pagina is erg leuk om te doen. Dit komt doordat er nu van alles te voorschijn gaat komen. Bladeren, vogel en iets van frambozen denk ik.
Dit is het totaal overzicht:
Hierop is ook te zien hoe breed pagina vier wordt.
En dit is van dichtbij pagina vier:
Hebben jullie ook z'n zin in de Handwerkbeurs Zwolle. Eigenlijk heb ik nog genoeg liggen. Maar ga er donderdag toch naar toe. 

You Might Also Like

10 reacties

  1. Oh jee, je hebt eerst wel heel veel blauw moeten borduren.....en nee, ik ga niet naar Zwolle, is voor mij (gelukkig anders koop ik toch te veel ) te ver weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha , fijn eindelijk wat anders dan blauw
    Heel veel plezier op de handwerkbeurs
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat er nu ook andere kleuren geborduurd kunnen worden. Veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, een head is een flinke klus en ja, ik ga naar de handwerkbeurs op zondag, samen met mijn man en ik heb ook niets nodig. Maar het is ook zo gezellig en leuk en een dagje uit. Veel plezier donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er al mooi uit!!! wat leuk ook dat je zo'n zin hebt in de hobby beurs,voor mij is het een pietsie te ver weg om even te doen (anders zitten mijn honden ook te lang alleen) maar jou wens ik ongelooflijk veel snuffel plezier hooooor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat mooi! En veel plezier alvast op de handwerkbeurs! :D
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat het leuk is om eens iets anders dan blauw tegen te komen. Ook wel spannend!
    Veel plezier in Zwolle!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. poehhh zeg dat je het zo houd zo'n groot werkstuk.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Spannend dat je steeds iets meer tevoorschijn ziet komen. Veel plezeier in Zwolle. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen