CAL #1 + Recept

18:30

En nu ben ik toch ook voor de bijl gegaan voor de CAL van Terray. En wat is het leuk om te doen. Een grote achterstand maar ben ondertussen bij week 5.
De deken is 1,20 m breed. Ik heb gekozen voor vrolijke kleurtjes. Dit zijn alle kleurtjes die ik er in ga verwerken.
Ook heb ik een erg lekker recept van de week gekookt.
Dit was het recept van deze Puur Suzanne. Erg lekker! Het is kipfilet met pesto en daarom heen katenspek. En dat allemaal in de oven met kastanjechampignons, cherrytomaten en courgette. 

You Might Also Like

13 reacties

  1. Leuke kleurtjes gebruik je voor je deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes gebruik jij ook, heerlijk fris en vrolijk
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes gebruik je voor je deken, Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet kan haken. Ben beneiuwd naar het volgende randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit wordt een heel vrolijk dekentje! En dat recept ziet er lekker uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely crochet and the chicken looks delicious!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je de CAL bent gaan doen, je deken wordt echt mooi en vrolijk! En dat recept lijkt me heeerlijk, ik ga 'm proberen! :)

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet mijne nog steeds op starten, ga een poppendekentje maken, dus met een beetje gelukt zo ingehaald.. wil niet nog een grote deken op naalden hebben voordat de andere twee klaar zijn!!

    je recept ziet er heerlijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijk je deken, ziet er super uit.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren voor je deken en dat recept ziet er heerlijk uit. Ga het eens uitzoeken. Valt hier vast in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke kleurtjes heb je gekozen voor je deken. Daar wordt je vanzelf vrolijk van :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurtjes en ook je gerechtje ziet er erg leker uit!

    BeantwoordenVerwijderen