The Loyal Union Sampler - A1 Abel's favorite

19:00

Zo na lang twijfelen heb ik The Loyal Union Sampler gekocht:
En het eerste blokje is gemaakt:
Het blok is kaarsrecht en 6,5 inch. Hij lijkt hier wat scheef, maar dat komt door mijn fotografiekunst ;).
Het was even een gepuzzel met de Quick-Pieced Flying Geese en de Quick-Pieced Square-on-Point Unts.
Dit is mijn eerste blokje wat ik ooit gemaakt heb. Dus mochten jullie goede tips hebben of dingen verbeterd kunnen worden, dan hoor ik het graag. 

You Might Also Like

9 reacties

  1. Mooie kleuren, maar verder heb ik er totaal geen verstand van
    Succes, het lijkt goed in ieder geval
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat wordt een mooie quilt, het eerste blok is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Quilten is niet mijn ding, maar ik vind het schitterend. Succes en ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor je allereerste blokje ziet het er heel goed uit! Hoe meer je het doet, hoe beter het zal gaan, Vooral om alle puntjes precies op elkaar te krijgen is moeilijk, maar dat wordt beter met ervaring. Succes met de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat zier er echt gaaf uit! Ik kan zelf niet quilten, maar vind het zo mooi! Ben heel benieuwd :D

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is dat je eerste blok? Wow, die van mij zijn veel minder recht!
    Werk je met de hand of machine?
    Ik vind ook dat je prachtige kleurtjes hebt gekozen.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoooooo mooi dit....ookal weer zo knap! zo recht!!!

    BeantwoordenVerwijderen