Patchwork#2 Hexagonquilt "La Passion"

14:35

Dank jullie wel voor alle leuke reacties. Tussendoor ben ik nog verder gegaan met de hexagonquilt van deze blog. En nog steeds ben ik bij ronde 1. De hexagon zijn namelijk mini. Maar het is super leuk om de vooruitgang te zien als je weer een paar bloemen eraan zet. Ook dit is weer een aantal jarenplan.
Dit heb ik tot nu toe:
Even een foto buiten gemaakt.
Ik heb een hele mooie amaryllis tak gekocht. En hij is zo mooi. Hij staat natuurlijk binnen, maar voor de foto even buiten gezet. 

Zo nu weer even verder met mijn Sampler en met de geboortetegel.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Dat wordt een prachtige quilt Nina. Prachtige amarilles. Blijvenaltijd mooi.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deine Mitte sieht sehr schön aus. Und eine traumhafte Amaryllis.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi begin van La Passion. Let op, want dit is zeer verslavend.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooooi! en wat is jouw amarilles al ver uit!!! prachtig! ik heb een witte staan maar die is nog niet zo ver ...

    BeantwoordenVerwijderen