Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 22 oktober 2013

Recept + kaart

Gisteravond hebben wij kipsalon gegeten. Dit is een nieuwe variant op kapsalon. Eigenlijk is het niet te vergelijken. Het is gezonder en ik vind het 10x lekkerder. Dit gaan wij zeker vaker eten.
Het recept is HIER te vinden.
Nog even een paar foto's:

Nog een geborduurde 3d kaart gemaakt:
Tenslotte nog een foto van de herfst windlicht:
En nog even een foto van Spooky:
Vanwege ziekte is het even erg rustig op mijn blog. Er wordt even erg weinig gehandwerkt. 

8 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip van dit recept! Lijkt mij ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker! En zeker gezond. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor de tip van het recept, ziet er lekker uit. Veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yum, die kipsalon ziet er heeerlijk uit!! En ook echt mooi, je kaart en windlicht!! Balen dat je ziek bent, ik hoop niks ernstigs!
    Beterschap!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, hier ook al slecht nieuws op gezondheidsgebied!
    Je bent de derde op rij, waar ik op de blog gezondheidstroubels lees.
    Heel veel beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap...en de hyacintenvaas kocht ik gewoon bij de intratuin. Je moet de bol in de vaas zetten, zo dat het water de bol net niet raakt. En in het donker laten staan tot de neus 8 cm is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte beterschap, je herstwindlicht vind ik prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh ik hoop dat het een beetje beter met je gaat....bij mij duurt die griep ook al een poosje... ohhh die foto van jouw rode kat!!! wat een lieverd!!! en die 3 D kaart!!MOOOI!!! je herfstwindlicht is ook geweldig! Leuk allemaal!!!!liefs D

    BeantwoordenVerwijderen