Follow Us @nina_hobbysite

maandag 28 oktober 2013

Geboortetegel #1

Eindelijk weer de moed en de rust gevonden om weer iets te borduren.
Ik heb een opdracht gekregen om een geboortetegel te borduren. Ik kreeg een borduurpakketje van Forever Friends om te borduren:

Gelukkig mocht ik het wel plaatsen op mijn blog. Het is een vrij lastig pakketje omdat voor veel draadjes niet duidelijk zijn bij welke ze horen. En tussen de kleuren bruin zit minimaal verschil. Het is mij gelijk weer duidelijk waarom ik niet zo dol ben op pakketjes en liever met kleurnummers werk. Het is wel leuk om te borduren, omdat het totaal iets anders is dan wat ik normaal borduur. 

Zo ver ben ik ondertussen:
Nog even van iets dichterbij om de verschillende tinten bruin te kunnen zien:
Deze week ga ik gauw weer verder met de HAED, want die heb ik ondertussen ook een beetje verwaarloosd. En die is nu juist zo leuk om te borduren met al het glitterdraad. Hopelijk krijg ik nu pagina 3 af. 

16 opmerkingen:

  1. Superschattig pakketje, blijft altijd leuk om met al die steekjes die je zet vanzelf iets te zien groeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk, lief, schattig pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig.... ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om al die kleurtjes te "herkennen" toch wens ik je veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt vast heel mooi, zelfs als je niet alle kleuren draad helemaal op de goede plek hebt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The little bear is so cute.
    Happy Stitching.
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, de ontvanger zal er vast blij mee zijn. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaw, wat een schattig pakket! En het wordt echt moooi! Succes verder :)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great new start!! These little bears are adorable :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap je helemaal waarom het begin even vervelend is. maar het is wel een super leuk pakket. En je hebt al een lekker begin gemaakt. Ben benieuwd naar de verdere updates. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig beertje, ik vind hem superleuk en je hebt al een goed stukje geborduurd, het komt vast in orde :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er lief uit.
    Succes met je HAED.

    groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen