Haed - Bird Song #11 + Tomaten en Bramen

10:28

En weer een stukje geborduurd aan de HAED. Er begint wat kleur en glitter in te komen. Dit is erg moeilijk te zien op de foto's. Er zijn nu ongeveer 2 en 3/4 pagina af.
 Hier even nog een foto van wat dichterbij voor de glitter:
En wat een tomaten hangen er. Zullen ze nog rood kleuren? 
Ook de bramen groeien en kleuren nog steeds door: 
Ik probeer nu te patchworken met 0.5 inch hexagonnen. Dit is helemaal nieuw voor mij. Maar ik vind het tot nu toe erg leuk om te doen. Volgende week hoop ik hier een update te plaatsen.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Hee, eindelijk wat meer kleur borduren,
    En natuurlijk erg benieuwd naar je patchwork
    Succes met alles
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent al een heel eind, leuk dat er wat kleuren bij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je borduurwerk gaat lekker. Ben heel benieuwd naar je quiltwerk. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo spannend, eindelijk komt er iets anders in zicht dan blauw.
    Ik ben wel benieuwd naar je hexagons, lijken me nogal klein niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat mooi. Eens wat andere kleurtjes lucht op zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi!!!wat leuk dat jij op mijn blog een bezoekje bracht want nu ben ik op jouw onwijs mooie blog terecht gekomen!!!jij bent ook een bezig bijtje zeg:-)) leuk om kennis te maken!!!groetjes Dees

    BeantwoordenVerwijderen