Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 13 augustus 2013

Rory Raccoon en Portugal

Ben weer terug van een heerlijke vakantie naar Portugal. Van borduren is niet veel gekomen. Toch heb ik Rory Raccoon afgekregen uit Cross Stitcher 268.
Ik heb net als bij het roodborstje er een hanger aangemaakt. En deze hangen nu samen aan de muur.

In Portugal was het erg mooi weer. In Cascais zijn mooie stranden.
We zijn ook in het Oceanario geweest en daar dreef ook deze luie otter rond, vlak vooral het publiek:

10 opmerkingen:

  1. Wat drijft hij heerlijk in het zonnetje, haha. Om jaloers op te worden!
    Je wasbeertje is erg leuk geworden. Leuk idee om er een hangertje aan te maken en op te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heerlijk uit daar in Portugal. Je borduurtje is leuk geworden. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die ook nog liggen, je geeft mijn dus gelijk een leuk idee om deze in een hanger te gaan verwerken :)
    Ik heb ook vakantie gehad, ga straks de vorderingen op mij blog plaatsen.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute stitching!! Those little flowers look beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattige Raccoon, mooi!! En wat fijn dat je hebt genoten in Portugal :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Leuk borduurwerkje, en mooie foto's, hihi, die otter...zalige foto!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's, leuk dat die otter zo op zijn gemak ronddreef! lijkt me geweldig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en mooie foto's ook van je reis :)

    Mama vond voor het roze kapje er op stond dat het een punker leek :p

    BeantwoordenVerwijderen