Follow Us @nina_hobbysite

maandag 1 juli 2013

HAED - Bird Song #9

Toch weer even een update showen van de HAED. Niet omdat het zo spannend is, maar om even te laten zien. Dat ik er toch nog wel mee bezig ben:
Erg lastig om een foto te maken. Maar dit is dus de start van pagina drie. Er wordt veel gevraagd of dit niet saai is. Dit valt wel mee omdat ik het flink afwissel met andere projectjes. En ik doe liever eerst de achtergrondkleur, dan als laatst. Dan lijkt het mij wel frustrerend.
Nog even een foto van dichterbij:
Woensdag zijn we naar Wuppertal geweest (foto van internet):
Er stond wel een klein beetje wind en dat voel je dan wel.
Ook mijn Hortensia's komen eraan:
Tenslotte nog even een foto van Spooky:

8 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Mooie foto(s en ooohh ik smelt bij het zien van die mooie kat ! :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoewel niet veel te zien, maar de vooruitgang is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pagina drie al, mooie kleur is dit. Leuke kat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looks like a big project..will follow your progress:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat je al dat blauw nog niet beu ben!!!
    je gaat goed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk zeg in 1 kleur maar gaat vast en zeker mooi worden. Wat is spooky schattig.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk! Je blog ziet er goed uit :) Wil je misschien meedoen aan mijn winactie? Je kunt nu een supergave curling wand winnen van Remington! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen