HAED - Bird Song #7

21:05

Welkom nieuwe volgers. En dank jullie wel voor alle leuke reacties!

Weer een erg blauwe update met een heel klein beetje groen. Toch laat ik deze weer even zien, want ook bladzijde 2 begint al aardig blauw te worden.

 
Zien jullie dat kleine beetje groen ;).

Tweede pinksterdag gezellig naar Schoonhoven geweest. Daar was een zilverdag met veel leuke kraampjes met sieraden. En gelukkig zat het weer ook echt mee (redelijk droog).

En nu ga ik weer gauw verder met haken.

You Might Also Like

12 reacties

  1. Ppfff, wat een opgave
    Ik had de moed volgens mij allang laten zakken met al dat blauw
    Hoop voor je dat het blauw gauw een keer gebeurd is :)
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doet me denken aan het liedje "Blauw" van The scene ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk nina..ik heb ook veel te doen altijd leuk om je creaties te zien...liefs soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer heel wat blauwe kruisjes erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wieder ein Stückchen geschafft. Klasse!

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Steeds een stukje verder, je gaat hartstikke goed, zo te zien. En ook al is het alleen maar blauw, het is leuk om te zien hoe je HAED vordert!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This will "sail"! I do not dare to Haed ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer een stukje bij, gaat dat blauw niet vervelen op den duur, gelukkig zat er nu al wat groen in!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een stukje verder en op naar het volgende kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geduld zeg! ben erg benieuwd hoe die wordt!
    Succes in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen