HAED - Bird Song #6 en een nieuw varkentje

14:25

Om te laten zien dat ik er zeker nog wel mee bezig ben. Laat ik een update zien van de HEAD.
Nog steeds niets spannends, alleen maar blauw.
Er is nu anderhalve pagina af: 

 
En op de kinderboerderij is een varkentje bijgekomen. Gewoon te schattig.
Hij is zo lelijk, dat hij super mooi is. Hij staat weinig stil, dus lastig om foto te maken.
 
Ook zijn we van de week nog even na Scheveningen geweest. Omdat we zo dichtbij waren.
Het was erg koud, maar wel een hele mooi zonsondergang.

You Might Also Like

8 reacties

  1. je HAED zal binnenkort wel wat spannender worden, nog wat geduld.
    Het varkentje ziet er geweldig stoer uit!
    En die zonsondergang is puur genieten, zo'n mooie foto!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PPfff, word je nog niet gek van dat blauw?
    Hoop dat je gauw een ander kleurtje kan beginnen
    En wat een prachtige zonsondergang, superrrrr
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk ben je snel door al het blauw heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello

    I just found your blog.
    Beautiful stitching and photographs.
    hope you have a good weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. practig blog...ik ben meteen gaan volgen ...groetjes uit arnhem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I`m looking forward to see more from your HAED .

    Greetings from Germany Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je head wordt mooi. Achtergronden zijn soms lastig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi patroon is dat, birdsong. Staat op mijn to do list. Al dat blauw zal wel wat saai zijn denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen