Follow Us @nina_hobbysite

donderdag 7 maart 2013

Petit Four no. 17 Hazelnoot mokka / Postcrossing #1

En hier is de allerlaatste petit four met de volle etagere:






Deze was leuk om te haken, zo met de naaigaren erbij gehaakt. Alleen hij was snel af, maar helaas niet helemaal naar mijn zin. Maar Grietjekarweitje dank je wel voor het beschikbaar stellen van alle patronen.

En ik ben weer druk met heel iets anders, Postcrossing. Ik had op sommige blogs hierover gelezen.
Het principe is ook heel eenvoudig. Je meldt je aan op de website Postcrossing. Je ontvangt een adres waarnaar je een kaartje moet sturen, daar schrijf je jou ID op. Diegene die hem ontvangt, registreert. En dan is het jouw beurt om een kaartje te ontvangen.
En vandaag heb ik mijn eerste kaartje ontvangen:

Deze komt uit Spanje, 5 dagen gereist, 1.468 km.



En dan nog even laten zien hoe mijn lente grasveldje eruit ziet:
 




6 opmerkingen:

  1. Je Petit fours zien er heerlijk uit. Wel leuk zo die postcrossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie petit four Nina! En je hebt weer leuke verweg post mogen ontvangen, altijd plezant :) Leuk, die lentebloemen.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi krokussen! Super kleurtje ;) En je etagere is ook heel gaaf! Ik zou de petit fours ook wel willen proberen, ze zijn zo leuk!

    Liefs, Daphne
    Oh! En gefeliciteerd met je eerste Postcross kaart!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Nina de gevulde etagerre.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend
    en van je blommetjes word ik vrolijk vooral omdat er nog meer dan een meter sneeuw hier ligt en en weer sneeuw onderweg is
    stuur me even je adres dan stuur ik je ene kaart vanuit Zweden
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen