HAED - Bird Song #4 / Postcrossing #2

22:11

Hier komt de volgende update van Bird Song. En dit zijn nu 8.000 kruisjes.
En de eerste bladzijde van de 48 bladzijden is af:

Voor jullie niet zo'n hele interessante update, want er is nog steeds niets anders te zien dan blauw. En dit blijft nog wel even zo. Bladzijde 2 is eveneens blauw.
Maar toch wilde ik dit even laten zien.

Op mijn vorige blog kreeg ik heel leuk van Johanna van deze website Qjoke een reactie. Deze site is echt het bezoeken waard, want wat maakt ze mooie borduurwerken. En in haar reactie stond dat ze het leuk vond om mij ZOMAAR een kaartje te sturen. Hoe lief is dat!
En kijk is wat een ontzettende mooie kaart met postzegels ik heb ontvangen:

 
En dan laat ik graag nog een leuk kaartje zien van Postcrossing. Dit is een kaartje van Taiwan.
Zijn reisduur was 8 dagen voor 9.468 km. Ook deze heeft een erg mooie postzegel.

 
 


 

You Might Also Like

7 reacties

  1. Wat lijkt me dat moeilijk volhouden, alleen maar dat blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig, doe ik ook nog heel veel andere dingen tussendoor. Maar moet wel eerlijk toegeven dat ik heel benieuwd ben naar bladzijde 3 want dan komt de eerste foto eraan.

      Verwijderen
    2. foto moest vogel zijn. Ben ondertussen foto's aan het uploaden. Dus beetje verwarring.

      Verwijderen
  2. Nou, je hebt al heel wat kruisjes gezet meid
    En hoop gauw dat je met een ander kleurtje kan beginnen
    Succes ermee en benieuwd naar je volgende update
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat jij al dat blauw kunt volhouden. Het zal wel lekker snel gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu alleen nog maar blauw maar wordt vast en zeker prachtig.
    Succes met blad 2 borduren.

    Groetjes Lenie.

    BeantwoordenVerwijderen